Dagens julklappstips - 17 dec För henne & honom


Alla bilder är lånade från barbarella.se



Jag fick ett mail här om dagen där en läsare skrev något i stil med "men Rohan varför har du bara med klappar som passar pojkvänner?".

Därför handlar dagens julklappstips om grejer du kan ge både pojkvän som lillebror som bästa killkompis men även för tjejer.

Klicka på de bilderna som verkar roliga jag tycker själv alla skulle vara kul att ge bort som julklapp speicellt bröd-plåster.

Sen måste jag nämna för alla som kikat in här tidigare och sett en helt galen design, det är tackvare Alisa som min blogg numera ser fin ut :)

Vad ska ni göra idag? Jag ska plugga (läs: slå/pressa in information i huvudet) hela dagen inför tentan på fredag.

Skriv gärna en rad om ni halkar in här på bloggen så kan jag besöka er blogg med

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

coola ankor =)

2008-12-17 @ 08:42:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

åh! tack för snäll coment =)

2008-12-17 @ 08:49:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?