Dagens julklappstips - 19 dec För henne




Idag hittade jag en hemsida med riktigt fina smycken och väskor med låga priser, det allra bästa är att smyckena skickas frakfritt och att man dessutom får en juvelpåse till. Kan det bli bättre? Vem vill liksom betala extra för frakt, det blir alltså som att kila ner till affären.

Jag är helt förälskad i armbandet med bett och tänkte klicka hem det under morgondagen, eller snarare idag, kolla vilken tidpunkt jag skrev det här (sitter egentligen och pluggar).

Klicka på de bilderna du tycker om och läs mer på deras hemsida.

Alla bilder är lånade från www.bagsandfashion.com/

Kommentarer
Postat av: c

SVAR: Ja, det är en dvärgpinscher.

2008-12-19 @ 08:39:05
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Malin

very nice stuff:P

2008-12-21 @ 12:35:36
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?