Dagens julklappstips 3 december - För henne & honom




Dagens julklappstips är billig parfym både för honom & henne. Att tipsa om specifika dofter är svårt eftersom luktsinnet är så individuellt och en doft kan vara ljuvlig för en person och rent av äcklig för någon annan. Jag tänkte ändå lista mina favoriter både kvinnliga och manliga dofter.
Ett tips kan vara att ta hem prover och lite diskret försöka få ur personen vilken doft som luktar godast. Nu när det närmar sig julen brukar butiker nämligen sälja doften tillsammans med en bodylotion och även duschkräm, då är det fördelaktigt att den personen som får klappen uppskattar doften.
Här ovan är mina absoluta favoriter som jag gärna skulle vilja ha i present. De sex första är dofter för kvinnor och fem sista för män.

Klicka på bilderna för mer information och priser, som här är väldigt generösa. Låga priser på både smink och alla slags parfymer.

Alla bilder är lånade från Parfym.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?