Dagens tips - Måndagsnöje, standup i Stockholm


Bild lånad från fotoakuten.se
Gratis bilder från fotoakuten.se

Jag har superbråttom idag, kommer vara borta hela dagen och inte hinna uppdatera så jag slänger in dagens tips nu på morgonen.

Varje måndag hela hösten har massa roliga komiker kört standup i Stockholm på sköna Boulevardteatern, "standup istället för bio". Inte nog med att det är rusktigt billigt, du får äta obegränsat mycket popcorn gratis också, men passa på, det är bara två måndagar kvar.

Billigt och roligt måndagsnöje om du frågar mig. Vi kanske ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?