Fredag & regn


Äntligen
fredag hörni!

Det regnar ute och jag har egentligen inga lektioner idag så jag skulle kunna sitta inne med en stor kopp té och mysa hela dagen men jag har lovat att äta luch med en vän på stan. Så det blir till att packa med sig ett stort paraply och stövlar. Denna helg kommer gå i pluggandets tecken, har tre tentor att skriva nästa vecka så min helg blir inte så spännande är jag rädd.

Vad ska du hitta på för kul i helgen?
Jag är så himla sugen på att göra en riktigt snygg bloggdesign, har massor av idéer men när jag väl försöker blir det fult. Hur har du gjort med designen? Känner du till någon bra som gör bloggdesign på begäran?

Tipsa gärna mig :)

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?