Såhär ser jag ut idag





Såhär ser jag ut idag när jag ska ut och fara.
Allt i svart utom skjortan som jag brukar varva i olika färger, favoriten är ljus ljus himmelsblå eller gammelljusrosa.
Jag brukar även ha en färgglad scarf som passar till skjortan när jag inte har kavajen på. Kostymbyxor som är raka och smala i benen är snyggast, jag tycker verkligen inte om kostymbyxor som är vida och fladdrar i vinden för varje steg man tar, ni vet vad jag menar va? urr.
Enkla stilrena smycken som pärlor i öronen och en silverring på fingret.

Uppdaterar igen ikväll när jag kommer hem. 
Todilu

Alla bilderna är lånade från H&M's webshop och är klickbara för mer information

Kommentarer
Postat av: Josefine

snyggt!

2008-12-07 @ 12:57:34
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?