Don't play with fire, play with Nagellack






Jag som alltid även till vardags har färgglada naglar älskar nagellack i alla möjliga färger. Ett tips är nagellack från eleven.se där har nagellacken även ursöta namn, vad sägs om; Celtic Sun om den gula ovan eller Liquid Leather om den svarta.

Målar du naglarna till vardags? Jag tycker det är en perfekt outfits-höjare, ett lite 'skrikigt' lack kan ersätta smycken och pigga upp en annars mörk klädsel.

Mina favoritfärger när det gäller nagellack är olika nyanser av röd, gärna knallröd men då med lagom långa ytterst välvårdade naglar. Jag vet ingenting värre än ovårdade naglar med avskavt lack urr, ta bort det med någon mild remover om du inte vill bli torr om händerna. Jag använder enbart acetonfri-remover.

Klicka på de färgerna du gillar.
Alla bilderna är lånade från eleven.se

Kommentarer
Postat av: Emmaria

Jag älskar nagellack, använder det ofta. Gärna färg, men inte rött då jag bär mycket rosa.

2008-12-12 @ 00:37:28
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Tack så mkt:)

2008-12-12 @ 08:59:12
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?