Dans i vardagen




Är du liksom jag trött på att vänta på storbloggarnas glesa inlägg?

Hittar du inga nya bra bloggar med många bilder att läsa?

Får din blogg inte den uppmärksamhet den förtjänar?


Vad: Här presenteras morgondagens stjärnor med många bilder, du har hittat rätt, nu slipper du leta efter bloggar. Spana in bilderna du gillar och klicka dig runt. Denna blogg kommer att fungera som ett bibliotek med bloggar så kika in här när du vill hitta bra bloggar med bilder och händelserik vardag.

Hur: Vill du synas i bloggen? Kontakta mig.

Sandy har en blogg med många bilder och en rolig vardag med både dans, skola och jobb.
http://sandicandi.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: IchO

Visst kan du det, men jag skickar bilderna till dig isf.. [email protected] <3

2009-02-01 @ 11:02:38
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?