Dagens julklappstips - 6 december För henne & honom


Idag tänkte jag tipsa om upplevelser, eftersom jag tidigare köpt upplevelser från Smartbox kan jag ingentig annat än varm rekomendera dessa som perfekta julklappar.

Dagens tema för upplevelser är get-a-way, det behöver inte vara långt bort eller länge, det räcker med en lyxig natt på ett hotell i stan. Huvudsaken är att ni får rå om varandra utanför hemmets fyra väggar eller varför inte slå på stort och lämna landet?

Fördelen med Smartbox är att allting redan är ordnat i paketpriset du behöver bara fixa transport till och från för att sedan njuta på plats.

Här kommer fyra olika prisförslag; budget, bekvämlighet lyx och överflöd.
Alla bilderna är lånade från Smartbox.com



Budget -500:-

En skön dag



Bekvämlighet 500-1000:-
En övernattning med frukost



Lyx 1000-2000:-
Minisemester med           Weekend i Paris
2 övernattningar                1-3 övernattningar
och frukost





Överflöd +2000:-
Upplev Europa                   Övernattning för
                                               livsnjutaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?