Alltid med mig




Prylmässigt lämnar jag i princip aldrig dessa hemma när jag är ute och far, jag älskar Ordning&Reda's stilrena design med mix av glada färger. Det som syns på bilden ovan är följande;

Pocketboksöverdrag i rosa och svart, skyddar billiga poketböcker och håller dem fräscha

Busskortshållare i svart, lila och grönt, reptil-imitation, gissa om jag känner mig speciell som slipper dra fram den fula röda busskortshållaren man får från SL.

Rosa och svart skrin för två pennor, med sånt här fint skrin kan man kosta på sig två riktigt fina pennor

Ännu en korthållare fast med platsfickor för varje kort, jag missar aldrig att dra någon av mina många medlemskort när jag spontanshoppar

Pennfodral för vanliga blyertspennor reptil-imitation

Självklart alltid min kalender i svart läder med tillhörande guldpenna, dock inte från Ordning & Reda.

Vad för vardagsprylar har du alltid med dig?

Alla bilderna är lånade från Ordning och Reda

Kommentarer
Postat av: Katarina

sv: Gaia hälsar tack och "ja vet" ;p

Hennes självförtroende är det INGA fel på!

hehe



är alltid lika kul o höra när nån gillar min skrutta

2008-12-06 @ 19:12:50
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: yomi uf

Ta en titt på vår busskortshållare! Yomiuf.se

2009-02-27 @ 17:59:21
URL: http://www.yomiuf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?