Angående gratishemsidor


Idag registrerade jag mig för första gången på en gratishemsida, nämligen gratismode.se

Anledningen till att jag registrerade mig på denna är för att det verkar som att man får ganska mycket avkastning för sina poäng man skrapar ihop.

Är du medlem på någon sådan sida som du kan rekomendera?

Känner mig rätt novis på det här området men upplägget är som på de andra sidorna att man ska värva andra vänner och på så sätt få ihop poäng.
Det som är bra med gratismode.se är att det är lätta poäng man får ihop, ett sätt är att surfa runt på sidor, hur svårt är det liksom, eller att registrera sig på andra gratishemsidor, vilket inte heller är svårt.
En annan fördel är att det kanske inte är så många vänner som är registrerade på just gratismode.se och därför blir det lättare att värva.

Jag har alltid undat om det fungerar för vanliga dödliga som inte har 5000 vänner på Facebook och så vidare, har du fått hem presentkort någon gång? Är det lätt att samla ihop poäng?

Surfa in och kolla om det kanske är en ny favorit för dig också.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mycket! :)

Japp, fast med hjälp av designadinblogg.se

2008-12-07 @ 19:46:07
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag är också medlem där, jag tycker gratismode och gratisbio är bäst.. Jag har redan sammlat ihop till ett presentkort värt 300kr och är snart upp i ett presentkort värt 500kr. Om du inte är medlem på gratisbio får du gärna registrera dig via min länk så kan jag hjälpa dig en god bit på vägen med att samla ihop poäng, (ca 175poäng)

2008-12-07 @ 20:55:22
URL: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?