Att vara bloggberoende


Ni där ute som bloggar, känner ni också att man blir bloggberoende? Förr surfade jag flera timmar om dagen på kända bloggar och avundades dem, numera sitter jag och frenetiskt trycker på F5-tangenten för att se om någonting nytt hänt på min egen blogg.

Är det så för er med? Hur mycket tid lägger ni ungefär ner på er blogg dagligen?

Jag går även runt om dagen och försöker slipa på 'bloggmaterial' att skriva om dagligen och ibland drömmer jag om massa fan-mail som trillar in på min mail hehe är det samma för er?

Försöker att plugga inför ett prov men jag springer hela tiden till datorn för att se om någonting nytt hänt, får inte sådär överdrivet mycket plugg gjort om jag ska vara ärlig.

Natti natti där ute, i morgon kommer ett supertidigt (nåja i alla fall för mig) inlägg så glöm inte att kika in på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: Emmaria

Åh vad fint! Tack, du anar inte hur glad jag blir :)

2008-12-10 @ 23:55:52
URL: http://emmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?