Att vara kavaj-fetischist






Om det är någonting ni ska veta om mig Rohan så är det att jag är en riktig kavaj-fetischist. Så fort vädret tillåter, som idag, drar jag på mig en kavaj även fast det numera är december och jag mer eller mindre halvt fryser ihjäl.

Min absoluta favorit är den första ovan från Only (Visste du förresten att de har webshop? Fast det kanske bara är jag som bor under en sten, var helt clueless tills för en liten stund sedan), min shoppingnerv började verkligen bulta när jag såg den idag.
Tänk att inviga våren 2009 med den lilla godingen. Klarar jag min tenta i morgon så är det verkligen det FÖRSTA jag gör att beställa den kavajen, så återkom om 3 veckor så får du veta om den hänger i min garderob med liksinnade kavajer ;)

Vad tycker du om att bära kavaj till vardags? Sen behöver kavajen inte vara så strikt men faktum kvarstår att man alltid känner sig lite finare och lite bättre med kavaj på hehe.


Åh jag vet precis varför jag surfar på kavajer, jag har en supertenta i morgon och jag måste egentligen plugga, så jag försöker nog mest att dämpa min plugg-panik. Motivation någon?


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: tack :D Jo det kommer bilder och t.om kanske en film ! :D

2008-12-07 @ 20:40:23
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

Svar: Hahaha okej, jo det är ju super kul, :)

2008-12-07 @ 20:43:18
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack :) Du får julpynta då du får tid, Det blir så mysigt av alla julstjärnor/adventsljusstakar och ljus :)

Ja, gör det. Jag kommer definitivt kika in fler gånger :)

2008-12-07 @ 22:24:43
URL: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?