Dagens julklappstips 4 december - För honom



Till honom skulle en ny mp3-spelare sitta fint, inte sant? Nu tänker jag inte enbart på Ipod utan det finns massa andra alternativ om du inte vill halvt ruinera dig själv. Alla spelare är sorterade efter stigande pris och bilderna är klickbara med mera information. Själv skulle jag inte tacka nej till en rosa Ipod nano, men det är ju bara jag ;)

De sex första är för sparare, mp3-spelare under tusenlappen och de sex sista kostar över tusen kronor. Visst är den knallgula fin?

Alla bilderna är lånade från Elgiganten

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra med tips!



Svar: Nej, jag tror inte det :P

2008-12-04 @ 17:06:19
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?