Dagens julklappstips 4 December - För henne



 Idag är jag lite partisk och lägger upp en julklapp jag själv vill ha för tips till henne, en nya digitalkamera. Denna rosa skönhet är jag helt förälskad i och min vanliga kamera framstår som en mindre tegelsten jämfört med denna. Fin rosa färg och i perfekt storlek, väger bara 125 gram så man kan alltid ha med den i väskan.
Någonting mer jag gillar är att man kan spela in film med kameran, i för sig så kan man väl göra det med de flesta nya kameror men det är ändå ett stort plus för mig.

Annars är den här kameran en riktig dröm för alla bloggare, läs beskrivningen och fantisera om hur en liten rosa godbit förenklar din blogg-vardag. Om rosa inte faller dig i smaken finns flera färger. Även denna är väldigt lätt, en stor fördel. Hehe detta inlägg blev nog mest vad jag själv skulle vilja ha.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Och tack så mycket för dina kommentarer, så jäkla gulligt av dig att du valde just mig som bloggtips, blev glad när jag kom in på din blogg och såg det!



Kul att du själv skapat en blogg, det kommer komma fler läsare fort ska du se :) ha det bra!

2008-12-04 @ 15:22:42
URL: http://regalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?