Dagens julklappstips - 5 december För henne




Kunskap är makt, det tycker vi alla om och kunskap behöver sällan vara tråkigt så här kommer mina bästa tips på bra böcker. Jag är i en fas för 'girlpower' eller vad man nu kan kalla det.
Slukar alla böcker med både allvarlig som humoristisk touch, så som Kaxiga tjejers guide till allt de vill ha, skön och inspirerande läsning.
Här finns min absoluta favoritbok, How To Walk In High Heels. I boken finns allt du någonsin behöver, som exempelvis hur du ska sminka dig om du bara har exakt 5/10/20 minuter, eller hur man slipper undan alla slags pinsamma situationer, hur du blir filmstjärnesnygg på ett ögonblick och alla klassiska klädtips du kan tänka dig. Den perfekta guiden helt enkelt.

Klicka på bilderna för pris och information, de flesta är i pocketform så de är riktigt billiga julklappar.
Alla bilder är lånade från www.bokus.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?