Dagens julklappstips - 7 december För henne




Dagens julklappstips är snygga 'sovkläder' för henne. Anledningen till situationstecken är just det faktum att man aldrig sover i sådana plagg men de är vackra att ha på sig för en stund.

Om du mot all förmodan ska sova i dessa, välj då materialelet siden, det värmer på vintern och svalkar på sommaren.
De två nedersta till vänster är i siden, resterande i satin.
Jag funderar på att köpa mig själv en kimono, en lite kortare modell att svansa runt i här hemma.

Alla bilderna är klickbara med mer information.
Alla bilderna är lånade från lindex.se webshop

Kommentarer
Postat av: Karro

Fin blogg! Gillar verkigen alla julklappstips! Jag som har superproblem med att komma på vad jag ska köpa till mina 2 systrar i jul... men men, än är det ett tag kvar :)

2008-12-07 @ 20:57:30
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?