Gay-fundering på kvällskvisten

Någonting som jag har funderat på när jag surfar in på olika bloggsidor är just presentationen och de raderna som ska locka nya läsare. Varför vill man som bloggare så väldigt gärna fastställa att man är homosexuell?

Jag menar verkligen ingenting illa och jag har inga som helst problem med det, det är mest en frågeställning från min sida eftersom jag har sett väldigt många sådana beskrivningar på sistonne.

Jag menar, hur ofta står det egentligen "Heterosexuell 17 årig tjej skriver om..." varför vill man då så tydligt deklarera på sin blogg att man är homosexuell?

Är det för att man vill slippa frågor? Eller vill man ha ragg? Vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?