Gud vad jag känner igen mig med Blondinbella

Gjorde inte ni också det när ni såg Blondinbellas tv-show på tv400 tidigare ikväll?

Alltså jag hade kunnat gjort det där programmet och då skulle det vara precis likadant, ganska häftigt ändå att man funnit sin själsfrände, tycker inte du det?

När jag hade sett den där apparaten i köket hos assistenten så googlade jag på det och för er som inte heller visste, det är visst en sodastreamer! Jag som trodde jag var den enda som inte visste och nästan skämts för det. Bra att hon lyfter fram sådada grejer utan att skämmas, så vi andra också slipper skämmas hos folk när vi ser udda apparater men inte vågar fråga.

Egentligen borde jag skriva ihop ett mail där jag föreslår ett samarbete, då skulle vi kunna komplettera varandra.

Det som vore bra med ett samarbete det är att vi skulle kunna filma från min egen bostadsrätt här i innerstaden. Jag har nämligen både städhjälp och en egen kock som kommer på tisdagar och torsdagar (okej ibland på sega bakis-söndagar också) och lagar middag till mig. Anledningen är för att jag inte orkar äte ute varje dag, det kan vara riktigt gott med hemmalagad mat ibland.

Tyvärr är han ingen sådandär hunk som man ser på teve, det är en medelålders japansk kock som heter Huang och han är inte speciellt pratglad om man säger så. Städdamen är dock precis som på teve, hon är stor och bryter på något slaviskt språk men hon bakar goda bullar och stjäl inte allt för mycket.

Jag kommer i alla fall följa Blondinbellas tv-program. Vad tyckte du om programmet?

Kommentarer
Postat av: Lollo

visste inte att hon skulle vara på tv.. får titta nästa gång..

2008-12-15 @ 22:12:07
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: TESS

sv: Har inte fått dem än, skickade ju mailet igår typ. Men lägger troligen ut en bild så fort jag får dem :) Om jag vågar sätta i linserna då, haha, det verkar läskigt ;)

2008-12-15 @ 23:04:57
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Dreamday

Jag tyckte tyvärr att det inte var så great..mesigt

2008-12-16 @ 13:29:41
URL: http://dreamday.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv: Tack så mkt:D

2008-12-16 @ 14:33:07
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

- Tack, de är ett budskapshalsband, fast använde bara en ring den dagen och till den kedjan.

2008-12-16 @ 18:10:23
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?