Minsta vovven i stan



Idag när jag åkte till skolan satt jag bredvid en tjej som hade en pytte pytte liten Chihuahua i sin väska. Jag har aldrig sett en sådan liten krabat förut! Efter halva resan började det röra sig massor i väskan och vips så tittade ännu en liten Chihuahua upp ur väskan. Riktigt söta men verkligen pytte små.

Jag som aldrig fått ha husdjur som liten, förutom en egen ponny, älskar hundar men jag har väldigt svårt att föreställa mig att äga en liten. Skulle du vilja ha en?

Vad tycker du om Chihuahuaor och andra små hundraser man bär i väskan på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?