Nyårsnatten




Jag känner mig lite sen när jag hör runt med vänner om nyårsnatten, de redan har hela sin outfit utstuderad i detalj, speciellt med tanke på att jag varken har skor, klänning eller någonting annat planerat. Nåväl här kommer lite drömmar om vad jag gärna skulle vilja ha på nyårsnatten, att blogga är en riktigt bra ursäkt när man egentligen behöver plugga, hrm.

Den lilla svarta känns rätt på nyår, bara man varvar med spännande accessoarer, till nyår passar guld perfekt. Både runt halsen, handleden, fingrarna, i håret och på fötterna. Vill man inte köpa en sprillans ny klänning går det alltid att ta den vanliga svarta och istället köpa nya accessoarer. Nyårsoutfiten behöver inte vara speciellt dyr.
Alla bilder är klickbara med mer information och pris. Alla bilderna är lånade från forever21.com

Hur har du det med nyår, är allt redan planerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?