Preppy möter djärv


Jag har i överlag en feminin stil, jag skulle personligen kalla den ganska stilren men med färgglada glimtar.
Ibland blir det lite over the top med preppy och då passar en tuff detalj perfekt för att bryta av. Min favorit just nu är riktigt tuffa höga akelboots med synliga detaljer som spännen och dragkedjor, det lyfter den preppiga feminina stilen till helt andra höjder.
Jag vet att det först känns skumt att ens prova så pass 'tuffa' och 'hårda' skor, för det är de. Men kolla här nedan hur snyggt det är att bryta av med ett par riktigt kaxiga höga boots, om inte annat så lyfter det vinterdressen.

Tänk att söndagsshoppa julklappar i dessa snygga klackar tillsammans med dessa stilrena och feminina jackorna.




Alla bilder är klickbara med mer information.
Alla bilderna är lånade från www.dinsko.se och hm.se

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja men testa, det var riktigt enkelt och det blev super gott!



Du behöver inte lova mig något :) registrera dig bara om du själv vill det :)

2008-12-08 @ 23:40:42
URL: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?