Rohan är tillbaka

God Jul i efterskott!

& tack för alla fina kommentarer under julhelgen!


Nu är jag äntligen hemma igen. Har checkat av 5 julmiddagar med olika delar av familjen och min bättre hälfts släkt och nu är det lov lov lov.
Njuter ni lika mycket som jag? Med långa sovmornar och så mycket julmat att man i princip är tvungen att fasta hela 2009 för att ens komma i närheten av sitt gamla jag?

Jag har börjat fila lite på nyårslöften, nej nej jag håller heller aldrig dem. Oftast skriver jag en lång lista med massa oresonliga löften som jag aldrig uppfyller men som fungerar som riktmärke.

Vad har ni som nyårslöften i år? Om du ens har det? Tell me.

Nåväl nu är jag tillbaka och ska vara lika aktiv som innan julen. Känner du dig villrådig över vad som ska shoppas under mellandagsrean? Kika in här jag har slukat modeblaskor hela julen och har massa budget-tips på G och inpiration om vad som är inne denna vår.

God fortsättning önskar Rohan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?