Rynkor hit och dit


Är det bara jag som inte har förstått grejen med alla rynkor på skor?
Jag var i desperat behov efter ett par tunna höstskor för 'varmare' höstväder här om månaden och kände inte mig speciellt sugen på att lägga ut en förmögenhet, men jag ville ändå ha ett par snygga skor.

Eftersom jag var desperat skrev jag en absolut no-no-lista på hur skorna inte skulle se ut;

- helt platta
- rynkor
- spetsig tå á la häxa



Tre små ynkiga punkter och guess what, dessa skor kom jag hem med:




Överallt och då menar jag i princip alla stockholms lågpriskedjor fanns enbart skor som är rynkade på valfritt ställe och helt platta.


Varför rynkor undrar jag? Tycker du att det är snyggt med rynkor?
Som tur är så har jag lärt mig att tycka om det och har faktiskt använt mina små rynkade skor flera gånger.

Så vad är min sensmoral? Jo att man uppenbarligen kan lära sig att tycka om all slags mode.

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: För att jag arbetar som skådespelare åt polisutbildningen när de ska öva på olika scenarion.

2008-12-08 @ 11:59:19
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: saga

Förstår dig! Tycker verkligen inte om dessa skor. Hatar att de stora skokedjorna gör så otroligt tråkiga skor. Det jag hatar ännu mer är att alla skor ser exakt lika dana ut. Därför blir man ju tvyngen att lägga ner mer pengar på dyra skor. Det är det värsta jag vet!! Älskar budget köp!!

2008-12-08 @ 12:30:31
URL: http://sagasplace.webblogg.se/
Postat av: annica

dom va as snygga!! jag gillar skor me rynkor

2008-12-08 @ 13:49:42
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?