Träningsvärk och crazy people

Sitter här med Årets träningsvärk! Min bättre hälft köpte en stor träningsboll här om veckan och vi körde ett stenhårt pass i förrigår och igår simmade jag en kilometer. Så nu har jag riktigt ont överallt mest i magen och bröstkorgen, mest när jag skrattar eller överhuvudtaget rör på mig.
Det är olidligt, jag som inte tränat på mer än 1 år nu.

Nu när jag simmade var det en galen kvinna som försökte battla med mig.
Hon simmade fort och stirrade på mig varje gång vi passerade varandra, som om hon försökte utmana mig!
Jag har inte tränat på mer än 1 år så jag var mest glad att jag överhuvud klarade kilometern hur fult och sakta det än gick, så jag blev ju inte direkt triggad men gosh orka med crazy people!


Har ni kommit igång för bikini-sässongen? Eller du kanske är duktig och tränar året om?
I sommar ska ni få se en supertrimmad Rohan inga fler sloppy armar och lår här inte!


Förresten var jag tvungen att fota bollen för att visa er hur ofantligt stor den är! Tror vi köpte en alldeles för stor boll hehe. Där ser ni min lilla mini fot vs en supergiant boll.


Kommentarer
Postat av: Line

jajjemän jág har kommit igång.. håller dock inte igång fullt året om.. själv då? :)

2009-01-16 @ 23:34:52
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?