Unik till ett lågt pris





Vill du som jag budget-shoppa men ändå får den där känslan av att du bär någonting unikt?

Jag vet själv att det inte är kul att se alla andra ha identiska outfits som mig därför försöker jag göra mina basplagg unika och utsmyckade.

Ett väldigt enkelt sätt är att sy på fina pärlor och göra lite mönster och broscher. När jag säger enkelt, då menar jag verkligen enkelt, jag är nämligen en sådan person som har problem att sy kläder till barbiedockor, så nu pratar vi om riktigt enkla ingrepp som alla kan få till fint.

Det finns affärer som säljer pärlor och andra hobbyartiklar överallt, ett tips är Panduro och Pärlshopen. För tips och inspiration är det bara att surfa in på sidor med smycken eller köpa en tidning, det finns exempelvis massor av tidningar som bara visar olika smycken man kan tillverka själv.

Här är några tips på vad för slags pärlor man kan använda till sina plagg.
Klicka på de bilder du tycker är fina och läs mer och se pris.

Alla bilder är lånade från myllra.se webshop där finns alla slags pärlor och tillbehör man kan tänka sig.
Bilderna på basklänningarna är lånade från H&M's webshop


Kommentarer
Postat av: Stephie

Yes :D

2008-12-10 @ 19:59:46
Postat av: DesperataFruarsBekännelser

tackar tackar

2008-12-10 @ 20:03:57
URL: http://dfb.blogg.se/
Postat av: Karro

haha ja de e klart, de va ju du som tipsade mig :)

Ska lätt önska mig den i julklapp :D

2008-12-10 @ 21:05:20
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar: åh vad skoj! :) hoppas jag får hem dem imorgon :)

2008-12-10 @ 21:47:15
URL: http://nostawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?