Ytligheter eller godis

Nu har jag suttit och tryckt här och väntat på mörkrets inbrott i flera timmar, allt för att jag ska kunna smita ut och köpa godis.
Eftersom jag är ledig och bara tenta-pluggar har jag varken sminkat mig eller fixat håret, inte ens det minsta.

Jag är en person som aldrig lämnar huset utan att vara tipp-topp fräsch och nu merar jag aldrig, inte ens när jag är på randen att falla ihop av sjukdom.

Jag tror inte någon i min bekanskapskrets någonsin sett mig som annat än riktigt snygg, jag hör ständigt att jag är fräsch och ser bra ut och jag har bara ett enda svar på det; det har sin orsak, jag lägger ner tid på mig själv.

Nåväl, tillbaka till problemet. Kiosk-snubben har träffat mig flera gånger och känner igen mig så jag blir antagligen tvungen att fräscha till mig lite men jag vill inte.

Så min fråga till er är; ska jag våga mig ut, i mörkret för visso, roffa åt mig godis och sen raskt ta mig hem utan smink o dyl? Faller hela bilden av Rohan om jag drar mig dit som det grottroll jag tyvärr är idag?

Lämnar du huset utan smink?

Kommentarer
Postat av: The Cat

jag.sminkar.mig.oftast.när.jag.skall.hemifrån.

Men.ibland.drar.man.ut.även.om.man.känner.sig.lite.

sunkis,om.det.bara.handlar.om.att.handla.lite.mat,

pizza.eller.liknande.

Dra.på.lite.mascara,annars.bara,det.gör.en.hel.del=)

2008-12-18 @ 17:48:35
URL: http://stunda.blogspot.com
Postat av: Liza

svar: Tack så mycket!! :)

2008-12-18 @ 18:07:08
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?