Elin Andersson - Distinguish.blogg.se


Här är en bild på mig och min nyårsoutfit:

Stövletter EuroSko
Strumpbyxor MQ
Kjol MQ
Fodralklänning GinaTricot
 Kuvertväska Åhléns
Örhängen Guldfynd




Nyårssminkningen:

Mascara Maybelline Colossal Volum' Express
Svart-glittrig ögonskugga H&M
Gel-eyeliner FACE Sthlm
Bronsfärgad ögonpenna MakeUpStore
Ljus ögonskugga IsaDora
Lösögonfransar Depend




Var ute och fotograferade en kall men vacker dag i december. Bilden är tagen vid Vombsjön med min Nikon D60.




En liten samling på mina favoriter i H&Ms vårkollektion.





Tanken slog mig att jag endast använder svarta träningskläder, vilket är snyggt och stilrent men egentligen lite tråkigt. Därför har jag samlat ihop några färglada och snygga kläder som garanterat hade gjort mig glad och pigg på träningen.




På julafton klädde jag mig i spets, vinröda strumpbyxor och matchande nagellack.

http://distinguish.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Vill du synas i bloggen? Kontakta mig Rohan
[email protected]



RSS 2.0
Vill du ha fler besökare till din blogg?